»v kakšni meri ta odsotnost avtorske kritičnosti in zgolj popisovanja patološkega stanja posameznika pušča gledalca praznega, blokira njegovo lastno osebno in družbeno kritičnost in tako vzpostavlja nevarno območje vsega dovoljenega«
»Vsebinski profil filma tedna je založen z evropskimi vsebinami, s sodobnimi evropskimi filmi, francoska produkcija v zadnjih 20. letih nadomešča Hollywood v vsej njegovi ponudbi, tako avtorski kot žanrski, zrasla je tudi vzhodnoevropska produkcija, nemška … Znotraj teh kinematografij lahko najdemo vsebine, ki si jih gledalci želijo. Predvsem pa je pomembno, da gledalcu ponudimo najnovejšo produkcijo in, če se le da, v široki vsebinski paleti.«
»Prepletenost zgodovinskih indicev, vpetih v sedanjost, daje njegovemu likovnemu izpovedovanju poseben pečat in mu nedvomno zagotavlja avtorsko prepoznaven jezik.«
»Ta izjemen dokumentarec gledalca popelje v svet, ki je običajno nedostopen in neznan.«
»Želim, da bi gledalci vzpostavili neko razumevanje do likov v filmu.«
»Vsaka zase je pripovedna ali izpovedna na povsem svoj, avtorski način, skupaj pa tvorijo bogato celoto, ki gledalcu podaja širino fotografske ustvarjalnosti in človeškega duha.«
»Te fotografije delujejo, kot da so polne skritih pomenov, zato gledalce spodbujajo k iskanju globljih sporočil – kar je postala ena izmed značilnosti Birgusove avtorske prepoznavnosti.«
»Zgodbe iz Futurologije so do prihodnosti in napredka zelo kritične.«
»Odpor dela publike sloni na tem, da v osebah na odru ta del gledalcev prepozna same sebe.«
»V kakšni meri ta odsotnost avtorske kritičnosti in zgolj popisovanja patološkega stanja posameznika pušča gledalca praznega, blokira njegovo lastno osebno in družbeno kritičnost in tako vzpostavlja nevarno območje vsega dovoljenega.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju